Handige online hulpmiddel voor adreswijzigingen

Het verhuisboekje is een digitaal dossier waarmee u snel en gemakkelijk al uw adreswijzigingen regelt. Het boekje helpt bij het uitzoeken wie u moet informeren en verstuurt automatisch verhuisberichten, opzeggingen en aanmeldingen. En wil een bedrijf een handtekening dan weet het boekje dat en stelt de brief al voor u op. Ook hoeft u niet meer na te denken over hoe, wanneer en met welke gegevens een adreswijziging doorgegeven moet worden. Dat regelt het verhuisboekje voor u. Uw adreswijziging in 1 keer goed geregeld dus.

Geen dubbel werk

U vult slechts één keer uw gegevens in en er worden geen overbodige vragen gesteld. Het verhuisboekje maakt een einde aan het tijdrovende invullen van websites en dure telefoontjes naar leveranciers.

Gedurende de hele verhuisperiode beschikbaar

Het verhuisboekje is tijdens de hele verhuisperiode beschikbaar. U kunt eenvoudig volgen wat geregeld is en wat nog in behandeling is. Het is dus mogelijk om “vergeten” zaken achteraf toe te voegen. Controle en overzicht zijn in ruime mate aanwezig bij de veelzijdige landelijke verhuisservice.










 
RE/MAX Nederland